2017. február 15., szerda

Miért jött létre ez a blog pontosan?!

Miért jött létre ez a blog?

Sokan gondolhatjátok, hogy hát mi történt velem, hogy átnyargaltam a filmek területéről a mitológia területére. Leginkább az vezetett rá a dologra, hogy imádom a mitológiát és a misztikus lényeket, eleve az ókort, aminek a nagy részében zajlott a mitológia. Persze nem csak a rómaiak, görögök, perzsák és más ókori népek, hanem bizony a vikingek, a japánok, a kínaiak (bár utóbbi kettőről nem sokat tudok, de tanulni fogok), a kelták, maják, indiánok hitvilágáról is komolyabb bemutatót szeretnék nektek tartani. Nos, ez volt az első indok, a második az, hogy míg rengeteg nép mitológiai lényeivel, eszméivel tisztában vagyok, mert képeztem magam ezen a téren, addig rájöttem, hogy sok népéről fogalmam sincs, próbáltam utánaolvasgatni és csak angol forrásokba botlottam, ami nem gond, de én szeretném, ha az angolul nem igazán tudó emberek is, akik érdeklődnek a mitológia iránt, ki tudják itt elégíteni szenvedélyüket és persze közben én is tanuljak erről-arról pár dolgot.
Remélem nagyon fogjátok élvezni a blogon való böngészést és új és eddig ismeretlen dolgokkal tudlak titeket elkápráztatni.
Természetesen, ha valaki egy leírt lénnyel kapcsolatban (ugyanis lényegében ez egy bestiárium lesz, persze kiegészítve pár általános dologgal bizonyos népek hiedelmével kapcsolatosan) tud extra dolgokat, történetet, regét, vagy csak van egy fanart-ja, azt szívesen várom. Addig is, jó böngészést!

---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése